Mijn samen creatief 29

 Hallo allemaal, jullie hadden van mij(Francis) nog het kaartje tegoed wat ik tijdens de live heb gemaakt op afgelopen dinsdag avond 13 september voor de samen creatief .

Ik had het mooie papier gebruikt van Maja.Design Denim &Girls

Daar was ook een pakketje van te koop in de winkel..

Klik je op de foto, dan kom je gelijk bij het pakket in de webshop van Hobbyshop Veldmaat 



Maar dan nu eerst mijn kaart ,zoals die nu geworden is .

Heerlijk met een roze bloementoef . De grotere bloemen heb ik zelf gemaakt, maar de mooie roosjes zijn van Scrapberrys, die krijg je als je het pakket koopt 

Maar zijn natuurlijk ook los te koop Klik op de foto en je komt in de webshop 










Nou, jullie hebben nog tm dinsdag om je creatie af te maken , heel veel succes en veel plezier , groetjes Francis 


3 opmerkingen:

  1. vind hem super en ook het papier is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik was al gans de maand aan het uitkijken naar de samen creatief, en toch is hij alweer voorbij! ik hol mijn tijd voorbij..wat erg.
    het ziet er een mooie kaart uit , dus zal ik het opzoeken om zeker op mijn to do list te plaatsen
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen