Kattenkaart

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kattenkaart zien.

Hierbij heb ik gewerkt met de 3 Dutch Doobadoo mallen.
De Build up Kitten, het Kattenkussen A5 en het Kattenhuis A5.


De basis van de kaart is gemaakt met de mal Kattenhuis A5.
Hiermee heb ik een dubbele kaart gemaakt.


Hierbij heb ik het designpapier Jam - strepen en citroenen - strepen van Dinie Design gebruikt.


Bovenin het kattenhuis ligt het kussen, gemaakt met de mal Kattenkussen A5.
Helaas heeft deze ondeugende kat hier een gat in gemaakt en steekt hij nu zijn kopje erdoor.

 

De katjes zijn gemaakt met de mal Build up Kitten.
Deze heb ik gemaakt met twee kleuren bruin papier om ze zo vlekken te geven.


Ook het puntje van de staart heeft een andere kleur gekregen.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 


 












  

 







2 opmerkingen: