Vakantie

 Hallo Allemaal.

Jullie verwachten natuurlijk een kaart van mij vandaag.
Maar op dit moment ben ik op vakantie.
En mijn planning is gewoonweg even helemaal naatje.
Dus ipv een kaart een vakantie verhaal.

Ik ben met man en hond op vakantie in Duitsland.
Gisteren zijn we naar Penemunde geweest.
Dat is een stad waar veel bewapening is gemaakt tijdens de oorlog.
En ook na de oorlog.


Hier zijn een aantal foto's van de fabriek.
Dit is op nu een museum.



Uiteraard is mijn oude lieve hond ook mee vakantie.
Hij is al zo oud en een beetje ziek.
Wie weet is het zijn laatste vakantie.
Van mij mag hij nog even blijven maar je weet het maar nooit.


Wie weet ga ik deze foto's nog wel gebruiken voor onze nieuw challenge.
Maak een vakantie creatie.
Hoe leuk is dat op dit moment.

Ik ga na de vakantie aan de slag met alle projecten die ik bijna af heb.
Want mijn knutsel spulletjes zijn wel mee op vakantie.
Maar ja geen foamtape mee of een lijmpistool.
Dus dan kun je niet je project afmaken.
Maar dat doe ik dan in huis wel weer.

Mocht je op vakantie zijn dan wens ik je een fijne vakantie.
Ben je in huis geniet dan ook van het mooie weer.
Ik hoor dat het in Nederland nu ook prachtig is.
Moet je werken, dan werk ze.

Met creatieve groetjes 
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.






1 opmerking: