Album Oostenrijk

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit vakantie album zien.

 

 

Ik heb hierbij gewerkt met het designpapier Trail of Silence van Craft O Clock en de Extra's to cut set die hierbij hoort.

Op de voorkant heb ik de tekst "vakantie Oostenrijk" gemaakt met de stansset Alfabet Hoofdletters van Craft Emotions.


Verder heb ik het album versiert met de knipfiguren.

Dit zijn de eerste pagina's.

 

Op beide pagina's is ruimte voor foto's.

 De linkse pagina heb ik met de stansmal Studio Light Cutting Die JMA Write Your Story nr.202 een mooie rand gegeven. Achter deze sierrand zit een pocket.

 

In de pocket zit dit label. Aan beide kanten is ruimte voor een foto gemaakt.

Dit is de tweede pagina. Rechts zit ook hier weer een label in een pocket.

Dit is het label met wederom ruimte voor een foto.

Dit is de derde pagina.

 

Op beide pagina's is ruimte gemaakt voor foto's.

De rechterpagina heeft wederom een sierrand. Ook hierachter zit een pocket.
In deze pocket heb ik een label gemaakt en dit label kun je eruit trekken met dit mooie parelsnoer.
Dit parelsnoer heb ik hier gewoon met lijm aangeplakt. Hiervoor moet je natuurlijk iets meer lijm gebruiken en het goed laten drogen voordat je het test, maar het werkt daadwerkelijk.



Hier zie je beide kanten van dit label met ruimte voor foto's.


Dit is de achterste pagina.
Ook hier is steeds weer ruimte voor foto's.



En dan is dit mijn albumpje.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

 
  












 








1 opmerking:

  1. Wat een prachtig album Amber, wat een werk,maar oh zo mooi !!! Groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen