Fijne Kerst

Hallo lezer van dit blog.

Hartje zomer en daar komen de nieuwe kerst producten al weer  aan.
Hierbij krijg ik meestal het gevoel, wat gaat een jaar toch snel. 
Maar heb me toch laten verlijden door de nieuwe producten,
 dus hier komt mijn tweede kerstkaart.

Onderaan dit bericht staan alle producten die ik heb gebruikt.


Ben begonnen met de mal van Dutch Doobadoo.
Als volgt glad krijtwit cardstock.
Daarna blauw linnen 1095 
en hierop Maja Holliday in The Alps.  


Het witte rondje, het plaatje erachter en de afbeelding van de Gnome
 zijn nieuw van Marianne design.
Het witte rondje heb ik gemat op blauw zodat het beter uitkomt.
De shaker/blister is van Tonic.

De Gnome heb ik ingekleurd
met Distress Vintage Photo en Faded Jeans.
De bomen zijn van het merk CraftEmotions.


De fijne kerst is nieuw van Marianne Design.
De auto met de kerstboom is nieuw van Joy.
Het grasrandje is van CraftEmontions.
Hier heb ik de bloemetjes ervan afgeknipt.

Tijdens het schrijven van dit bericht 
dacht ik wel, wat er weer veel 
nieuwe spullen zijn uitgekomen.

Wat fijn dat u mijn bericht hebt gelezen en graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.



   



 

 

1 opmerking: