Blooming album

Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik graag dit albumpje zien. 

Dit album is gemaakt met het designpapier Blooming Grunge van Craft&You.
De basis van het album is gemaakt met de Card art Multi album 5 set van Dutch Doobadoo.


Op de voorkant van het album kwamen deze cirkels.
Deze heb ik bewerkt met de Glossy Accents van Ranger.
Zo lijken ze haast bovenop het boekje te liggen.

 

In dit album heb ik ook veel teksten gebruikt.
Deze zitten langs de randen van het designpapier, telkens op de achterkant van de rand met het nummer van het papier. De randen hiervan heb ik, net als de randen van het designpapier, bewerkt met de de Cadence Hybrid acrylverf Glitter Goud Campaigne. Verder is het album versiert met de knipfiguren uit de Extra's to cut set Rays of Sunshine van Craft O Clock.

Dit zijn de pagina's:










En dan is dit dus mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

   












  




 

3 opmerkingen:

  1. Geweldig Amber deze album heb je heel mooi gemaakt. Leuk het gepuzzel van alle papiertjes en vooral de tekst..ik gooi ook nooit iets weg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen