Red Mood

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.

 Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Red Mood van Craft O Clock. De basis van de kaart is gemaakt met de Crealies Big Labelzz & Tagzz no. 20. In deze basiskaart heb ik met de 
CraftEmotions Big Nesting Die - deckle rechthoeken een gat gemaakt en hierachter transparante sheet gemaakt.



Hierachter zitten twee labels.
Ook gemaakt met de labelstans van Crealies.
Op beide labels heb ik een stempel gebruikt. Op de eerste heb ik de stempelset Lieve teksten van Marianne design gebruikt. Het tweede label heb ik versiert met de stempelset Sending lots of love van Craft Emotions.


 

Wanneer beide labels uit de kaart zijn zit hierachter ook een stempel.
Hiervoor heb ik de stempelset Birthday van Craft Emotions gebruikt.

  

 

Verder heb ik de stempelset Blossom Branch van Craft Emotions gebruikt om de kaart te versieren.



Ook de achterkant van de kaart heb ik bewerkt.
Hiervoor heb ik met de labelmal een pocket gemaakt.
Dit heb ik als volgt gedaan:


Met de grootste stans heb ik uit cardstock het onderste deel van de mal gesneden.


Met de net iets kleinere stans haal ik hieruit de bovenkant van de mal.


Dit is je resultaat.


Met het designpapier doe je het andersom. Met de net iets kleinere stans maak je de onderkant.


Met de grotere stans haal je hieruit de bovenkant.


Dit is je resultaat.



In deze pocket zit deze label.
Hierop zit een stempel uit de stempelset Lieve teksten van Marianne design.

 

En dan is dit mijn creatie.
De voor- en achterkant kun je ook als losse kaartideeën zien.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel

   

  

 




1 opmerking: