Bloemen

Vandaag mag ik weer een creatie laten zien.


Dit masks stencil had ik gekregen om te kijken
 of ik er wat mee kon.
Dus het was heel nieuw voor mij.

Ik heb wel gekozen voor Aquarelpapier.
Voor de inkt heb ik distress gekozen.


Voor de bloemen ben ik begonnen met worn lipstick.
de tweede kleur is festive berries 
en de derde kleur is abandoned coral.
Voor de bladeren heb ik begonnen met peelend paint 
en daarna met frayed burlap.
Om het in te kleuren heb ik een borstel gebruikt.

Op het sjabloon wordt precis aan gegeven
 hoe je het masks moet neerleggen.
Heb wel gebruikt gemaakt van mijn magneten 
op de snijplaat zodat het niet kon verschuiven.
Verder heb ik mask tape gebruikt om de afbeelding rondom 
af te plakken zodat ik niet er naast ging kleuren.

                                           

Het geheel gemat op donkerrood linnen.
Wel eerst gestanst met een label stans van Studiolight.
De witte randen heb ik met een dapper bewerkt
 en daarna nog wat gestempeld.

Lintje door de opening en naar mijn idee
 is dit best een goed resultaat geworden.

Het mooie van deze kaart is, dat hij ligt is 
en met een postzegel kan worden verstuurd.

Bedankt voor het lezen van dit bericht
en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De onderstaande producten heb ik gebruikt
 en zijn te koop in onze (web)winkel.

Klik op het plaatje en je komt bij het product.


   
 
  







1 opmerking: