Christmas tree

Hallo allemaal,

Van Dutch Doobadoo is er een hele leuke mal met een kerstboom (470.713.723). Deze kun je gewoon gebruiken zoals ie is, maar ik vind het leuk om er iets extra's mee te doen.
De kerstboom heb ik 4 keer uit dessinpapier van Scrapboys (Christmas Wishes) geknipt en daarna dubbel gevouwen. Zo heb ik steeds een aantal bomen tegen elkaar geplakt, waardoor je een 3D effect krijgt.

Deze rand is van CraftEmotions en past perfect bij het kerstthema.

Hier de boom van dichterbij.
In het dessinpapier zitting wat mooi labels. Ook met teksten en ik vond deze wel toepasselijk.
Ik heb wat groen cardstock onder het label geplakt en een touwtje door het gaatje gedaan.

Deze kerstboom is toch te grappig. Hij komt uit een stempelset van CraftEmotions. Deze heb ik gestempeld met Versafine Onyx black op watercolor card en ingekleurd met Distress Inkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Boom: pine needles-ground espresso
Ogen: weathered wood
Muts: festive berries-pumice stone
 
Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

scrapboys christmas wishes paperset 12 vlcut out elementsdz chwi08 190gr 305 x 305cm 1020        craftemotions die kristallen ornament rand    craftemotions clearstamps a6 xmas trees 2 eng carla creaties   craftemotions watercolorcard briljant wit 10 vl a4 350 gr  

2 opmerkingen: