Reminder challenge augustus, thema Vakantie

Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie een reminder te geven voor de lopende challenge van augustus , thema dit keer is Vakantie!!!

Nou dat past geweldig bij deze periode !.

Ik heb het geweldige papier gebruikt van Travelers.van Scrapboys

Hou je van reispapier, nou, dan is dit het juiste papier voor jou.!

Er zit ook in het papier een leuke wegwijzer, daar heb ik al mijn favoriete steden op gezet.

Van het cadeautje wat we kregen op onze teamdag, daar heb ik het vliegtuig van gebruikt, dat is een stans van SIzzix

Ik zal onder mijn foto's de link zetten van de gebruikte producten, en klik ja daarop dan kom je op het juiste product terecht in de webshop!

Heel veel succes met het meedoen, en heb je je kaartje af plaats hem dan in deze map

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.386116690275578&type=3

Groetjes en tot de volgende keer weer, Francis 
















You are invited to the Inlinkz link party!

1 opmerking: