Kitchen stories

Hallo allemaal,

Toen ik het prachtige papier van Scrapboys (Kitchen Stories) moest ik daar een minialbum mee maken. Ben echt helemaal weg van dit papier en het is toch zonde om dat niet mooi uit te laten komen.

Dit is de voorkant. Hier heb ik alleen een velletje gebruikt uit het blokje en deze uitgestanst met een mal van Marianne Design voor de geschulpte rand. Als decoratie alleen wat bloemen en blaadjes geknipt uit een bijbehorende vel met plaatjes.

De zijkant moet natuurlijk ook netjes afgewerkt zijn.


Op de achterkant heb ik alleen een stukje dessinpapier gebruikt met een simpel motief.

Dit is de binnenkant. Alle geschulpte randjes zijn gemaakt met dezelfde mal als op de voorkant.

In de 3 pockets in de binding heb ik labels verwerkt die ik heb uitgestanst met een andere mal van Marianne Design.


Hieronder laat ik nog wat detailfoto's zien.

Dit is de bloementoef op de voorkant.


De pockets in de binding.



Aan de rechterkant heb ik een soort waterval gemaakt met de grotere afbeeldingen uit het blokje.




Hier de labels van dicht bij.

En de plaatjes die ik aan de binnenkant van de kaft heb verwerkt. Deze heb ik verhoogd opgeplakt met wat foamtape.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

marianne d creatable scallop vierkant lr0767 155x190mm 0722  marianne d creatable snijplanken lr0708 49x94mm   scrapboys kitchen stories paperpad 12 vlcut out elementsdz kist10 190gr 203x203cm 0722  scrapboys pop up paper pad double sided elements kitchen stories kist11 190gr 152x152cm 0722   11568100011024   main product photo

4 opmerkingen: