Hoera van harte

Hallo allemaal,

De caviastempels van CraftEmotions zijn echt zo leuk om in te kleuren. Ik heb er een soort boekje van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.127). De basis heb ik uit chocolade linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Red Mood).

Op de voorkant heb ik een tekststans van CraftEmotions gebruikt. De hartjes die ik her en der in het boekje heb gebruikt zijn gemaakt met een stans van Sizzix.


Binnenin zit een pocket met een label. 

De tekst op het label komt uit de stempelset.

En de andere pagina's.


Op de laatste pagina heb ik nog een andere mal van Dutch Doobadoo (470.713.201) gebruikt.

Hier nog wat detailfoto's van de tekst en de achterste pagina.




De cavia's ook even van dichtbij. Ik vind dit echt zo grappig.
Alle afdrukjes heb ik eerst gestempeld met Memento Tuxedo Black op het colorcard voor markers van CraftEmotions en daarna ingekleurd met alcoholmarkers.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
  






2 opmerkingen: