WINTER

 Dag lezer van dit blog bericht.

De slimline kaarten bevallen mij wel.

Helemaal met dit stencil van CraftEmotions.
De rand vind ik erg mooi, 
maar je kan deze rand natuurlijk ook in delen gebruiken.



Als basis heb ik wit cardstock 1315 gebruikt.
Het designpapier is van Maja design, Holiday in the Alps.
Voor deze kaart heb ik 2 maten designpapier gebruikt.
Helaas kan een slimline kaart niet uit een blokje van 15x15 cm.



De tekst winter komt van het zelfde stencil als de sterretjes rand.
Deze heb ik gemat op designpapier.


De auto is een stencil van Marianne design LR 0641
De blaadjes zijn van CraftEmotions.
115633/1203 en 115633/0277
De kerstbloem is van Leane creatief. 45.8961
Het plaatje is van Maja Design.


Aan de binnenkant heb ik de kerstballen
115633/0256 van CraftEmotions gestanst 
met de ketting van het stencil 6002/123

Het glitter papier doet het goed 
maar komt uit mijn eigen voorraad.


Aan deze kant heb ik het stencil gebruikt
van Studiolight nummer SL339
Deze hebben we in de opruiming 
want die is bij de groothandel niet meer leverbaar.

Dit was het voor deze week.
Over 14 dagen kunnen jullie 
weer een creatie van mij verwachten.

Bedankt voor het lezen.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten