Once Upon A Time.

 En voordat je het weet is het weer woensdag dus dat betekend dat ik weer een creatie van 

Hobbyshop Veldmaat mag laten zien.


In mijn pakket zat het designpapier van Scrapboys BedTime Tales


Dat was even zoek van wat zal ik ermee maken.
Eerst dag ik een leuke tag maar dat heb ik zo vaak.
Op mijn bureau lag nog een Mica vel en zo kwam ik op het idee.


Basis is gemaakt met een Crealies XXL mal, daartussen heb ik het Mica papier tussen geplakt.
De bloemen krans had ik nog liggen en is van Paper Heaven.
Dit is de basis voor mijn creatie.


Nu leek het mij leuk om ook een mannen exemplaar er van te maken en deze is net een slag kleiner.
Dat zie je hier niet op de foto maar hieronder wel.


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten