Hoera - Jarig



Welkom op dit blogbericht.

De folder van Studiolight komt eens in de 3 maanden uit.
hierin zag ik deze basis mal staan en deze gelijk besteld.
En wat ben ik er blij mee. 
Je kunt hem heel vaak in diverse varianten gebruiken.


Als basis heb ik cardstock rood nummer 1190 gebruikt.
In totaal heb ik 4 verschillende maten labels uit gestanst.

Een grote voor de basis. 
Vervolgens een gedeelte om als pochet te gebruiken.
Daarna een label die in de pochet past.
Dan nog 2x een stukje voor op de pocket.
 



En wat is het fijn dat je overal
 passend design papier er voor kan snijden.
De randjes van het designpapier heb ik bewerkt
met inkt Vesafine Vintage Sepia.
Deze inkt is zuurvrij en op olie basis waardoor 
 het stempelen van teksten een succes is.

De kaart heb ik verder versiert 
met een vlinder van CraftEmotions.
Verder een randje 
en wat kleine vlinder gestempeld.


Ja en een groepje bloemen mag toch bij een verjaardag niet ontbreken.

Deze heb ik gestanst van foam en gekleurd met wax.
Verwarmd op een strijkijzer en op elkaar geplakt.
 Met een priem een gaatje gemaakt. 
Dan de meeldraden dubbelvouwen.
 Deze steek je nu door het gaatje en plak ze vast.

De takjes en de blaadjes heb ik in het wit gestanst.
Daarna op de kop op het inktpad van
Memento Bamboo leaves gelegd,
 aangedrukt tot het gewenste resultaat.

Dit alles is met de lijmpistool opgeplakt.

Als laatste heb ik nog een banner tussen de bloemen geschoven.

Aan de achterkant heb ik een steun gemaakt
 met het stencil JoyCrafts 6002/1406

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht
 en graag tot en volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

      
      
      
    






























5 opmerkingen: