Have a funny xmas



Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Gemaakt met het designpapier Red Mood van Craft O Clock. 


Ik vond het papier zo passen bij een kerstkaart dat ik heb besloten een kerstkaart te maken in de traditionele kleuren rood en groen. 


Ik heb gebruik gemaakt van een gave slimline snijmal van Studiolight. Deze mal snijdt op de hoeken de kersttakjes uit de bovenste laag. Je ziet dan de tweede laag erdoorheen. In mijn geval vond ik het jammer dat ik dan rode takjes kreeg en dus heb ik besloten om de takjes uit groen papier te stansen en in de "gaten" te plakken. Dit geeft een grappig effect.  


Aan de onderkant van mijn kaart heb ik een border gemaakt voor de tekst. Ik heb toen besloten om de takjes ook door te laten lopen in deze border. 


Bovenaan mijn kaart heb ik met andere vellen designpapier kerstballen gemaakt, door rondjes te snijden en deze weer te matten.



Onderop mijn kaart vind je ook de gave stempel van Craft Emotions terug. Deze kerstboom heb ik extra diepte gegeven door de kerstballen met een screw hole punch te maken en deze wat hoger op te plakken. 


Ook de tekst "Have a funny xmas" komt uit deze stempelset en deze heb ik dus op de border gestempeld. 


En dan is dit mijn kaart geworden.

Veel knutselplezier
Amber Creatief




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel

  

  

1 opmerking: