Surprise box.....

  Goedemorgen, het is woensdag en dat betekend een Hobbyshop Veldmaat creatie.


Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het mooie papier van Craft & You Arctic Winter.


Het doosje heb ik gemaakt en dit is het patroon ervoor.

Alle binnenlijnen zijn rillijnen ( vouwlijnen ) wat zwart is gemaakt knip je af.


Op elke kant zie je een mooi plaatje.
Een surprise box zal niet surprise zijn als deze niet open kan.


Dit is het patroon van de deksel.


Alle binnenlijnen zijn til / vouwlijnen en wat zwart is knip je weg.



De binnenkant heb ik uiteraard ook beplakt.


En als het doosje opengaat dan zie je dat er een kerstwens in zit.


De ster staat recht op en op de bodem liggen kerst bloemen met blaadjes.


Maar je kan er natuurlijk van alles in verstoppen / maken in je surprise box.


Ga jij met dit patroon aan de slag, wat ik natuurlijk leuk zou vinden, tag Hobbyshop Veldmaat en mijn naam, dan kan ik jou mooie creatie ook bewonderen.

Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

  


  

 

2 opmerkingen: