Een lichtje voor de donkere dagen


Hoi allemaal,

Voor dit project heb ik gewerkt met het prachtige papier van Maja Design "Holiday in the Alps".
Ik vond dit papier zo mooi dat ik het haast zonde vond om erin te knippen. En in het bijzonder het vel "Winter Night" heeft die prachtige hertjes die ik niet uit elkaar durfde te knippen. Na lang twijfelen heb ik toen besloten dat ik dan iets moest bedenken dat minimaal 30 centimeter breed was, zodat ik de hertjes niet uit elkaar hoefde te knippen. Dit werd dit "lichtje voor de donkere dagen" door de ronde vorm kon ik de gehele breedte van het designpapier gebruiken. 


Alle hertjes zijn zo in mijn creatie verwerkt.


Als basis heb ik een buis gemaakt van Mica. 


Waar ik het mica over elkaar vastplak, heb ik dit met een randje designpapier afgewerkt. 


Bij zo'n creatie is het wel belangrijk dat je designpapier ook een mooie achterkant heeft, want ook deze zie je terug in je eindresultaat.



De sneeuw die tussen de hertjes lag, heb ik gescheurd. De geeft nog meer een sneeuw effect.




Op de sneeuw heb ik de sneeuwvlok van geplakt die ik heb gestanst uit het designpapier met een stans van StudioLight "Sending joy". 


Langs de bovenrand heb ik blauw designpapier geplakt, dat ik ook heb gescheurd, omdat dit aansloot bij de onderrand. Hierop heb ik takjes geplakt. Ook deze zijn gestanst met de "Sending Joy" mal van StudioLight. Ook de kerstballen komen uit deze stans.


Aan de binnenkant van dit lichtje kan een kaarsje staan. Ik heb gekozen voor een ledkaarsje. 




En zo ziet het er dan uit in het donker:




                                             

En dat was mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief






Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten