Winter

Goedemorgen,

een winterskaartje, met de hele lieve vrolijke sneeuwpoppen erop.


Voor deze kaart heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt en het leuke kerstpapier van Yvonne Creations.
Deze kaart sluit met een magneet.


Ze zijn echt schattig, het maakt je dag goed als je naar ze kijkt.
De tekst Winter en de halve ronde achter de sneeuwpoppen komen allemaal uit dezelfde stans van Craft Emotions Slime Line ook de grote sterren achter de hoed van de sneeuwpop.
Op hun neusjes heb ik glossy accents gedaan.


Aan beide zijde een poinsettia van Joy!Crafts, in het midden een druppel Nuvo drops.


Probeerde hier de glans te laten zien van de glossy accents, deze heb ik ook op de uitgeknipte bloemetjes gedaan, het zijn hele kleine bloemen die ik uit een restje papier nog heb kunnen knippen.
En als je goed kijkt zie je nog een sneeuwpoppetje achterin.


Ook deze tekst Joy vind je in die ene slime line stans.
Deze stans vind ik super en heb deze dan ook niet mee terug gestuurd, die zal ik vaker gaan gebruiken.



De binnenzijde, ook wat restjes papier nog verwerkt door een strookje te plakken.


Stempel is van Studio Light.


En de randjes met de sterren is de slime line rand, ik heb dus maar een stukje uitgedraaid, want had niet meer nodig, en je hoeft nooit een stans helemaal uit te draaien, ten eerste ook zonde van je papier, en dan heb je zoveel uitgedraaide stansen liggen, waar ik persoonlijk toch niet meer naar kijk.

Ik wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

 

1 opmerking: