Reminder Challenge

 Hoi allemaal,


Vandaag mag ik jullie een reminder laten zien voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van Dutch Doobadoo mal 470.713.774.


Deze basis heb ik gemaakt van kraftkleur papier en gepimpt met het designpapier Miles Apart van Maja Design.


Aan de zijkant heb ik de grote mandala van de Jenines Mindful Art collectie van StudioLight gebruikt. 


Deze loopt door naar de andere kant. Hierop heb ik gewerkt met bloemen en bladeren uit de knipvellen boekjes van Scapboys. Hiervoor heb ik zowel het boekje Leaves als het boekje Flowers gebruikt.


Hierop heb ik gewerkt met aan beide kanten een stempel. Aan de ene zijde is dit een stempel van Craft Emotions uit de set Handletter stamps.


Aan de andere zijde is een stempel van Marianne design gebruikt uit de stempelset Hugs. 


Aan de binnenzijde heb ik een vakje gemaakt om een cadeaukaart in te plaatsen. Ook deze is versiert met het Designpapier van Maja Design.



En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief






Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten