Beterschap

  buiten word het al aardig kouder en helaas lopen ook de corona besmettingen weer op. Maar er bestaat ook nog zoiets als een gewoon griepje, en met dit weer heb je zo een koudje te pakken


Ik heb een beterschapskaartje voor jullie gemaakt met de kikker stempel van AALL create, en ik vond hem zo zielig kijken dat ik het echt voor een beterschapskaartje moest gebruiken


het design papier dat ik gebruikt heb is van paper heaven, zo leuk om te gebruiken, daar heb ik ook de mooie bloemen uit gehaald en hem zo goed mogelijk 3d op te bouwen


Het beterschaps stempeltje is van Marianna design


Hele fijne vrijdag nog, succes met voor de meeste de laatste werkdag voor het weekend

groetjes Debby Design team lid bij hobbyshop veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel

 












1 opmerking: