Theepot met bonbons

Hallo allemaal,

Met de mallen van Dutch Doobadoo probeer ik altijd of ik er een ander soort kaart mee kan maken of ze kan combineren met elkaar en dat heb ik ook bij deze kaart gedaan.

Voor de basiskaart heb ik mal 470.784.071 gebruikt. Deze heb ik babyroze linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Lemoncraft (Linien Story).


Daarop heb ik de theepotmal (470.713.500) gebruikt. In het midden heb ik een shaker gemaakt met een blister van Studio Light.

Daarin heb ik bonbons gemaakt met mallen van Marianne Design uit verschillende tinten bruin linnenkarton

De bloemen en hart komen uit een andere lijn van Lemoncraft (Greenery).


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 


 



 

2 opmerkingen: