Ik voel mij bij jou als een vis in het water

 Hallo allemaal, ik mag jullie weer een kaartje laten zien.

Ik kreeg de nieuwste stempels van Craft emotions, met de Koi Karpers, geweldig dat er zoveel verschillende stempels uitkomen.
Want ik weet zeker als je bijv een verjaardagskaart hier mee zou maken voor iemand die een vijver vol ervan heeft, dan is het een groot succes !!
Ik dacht ik gooi het op de persoonlijke noot, en ik heb een soort vijver gemaakt ,met wat diepte erin.
De Koi Karpers heb ik op een stukje mica geplakt .
De woordjes heb ik met mijn dymotang gemaakt !
Ik heb als vijverondergrond een stuk gebruikt van het mooie papier van Lemoncraft Sunny love.
Maar ik zal alles voor jullie linken hoor!
Fijne dag nog en groetjes Francis























Geen opmerkingen:

Een reactie posten