Challenge Juli, Maak een zomerse kaart.

 Hallo Allemaal,

Het Challenge thema van de maand juli is:

 Maak een zomerse kaart.

Voor de challenge van deze maand heb ik gekozen
 om met producten van Marianne design te gaan werken.


Voor deze creatie heb ik donker blauw linnen karton gebruikt.
Het designpapier is van Marianne design. 
Het is de Summer Vibes PK 9179
Het plaatje komt van haar knipvel MB 0210

De kaart is hoog 14 cm x breed 29 cm.
Deze is gerild op 7-7.5 - 21.5 en 22 cm.


Hier zie je de vuurtoren die ik in wit en rood heb uit gestanst.
De rode vuurtoren in stukjes geknipt en opgeplakt.

Van de zeemeeuw de snavel, het oog en de pootjes 
met een stift bruin gekleurd.


Op het designpapier heb ik aan de achterkant
op zijkanten op 6.5 een punt gezet en deze met elkaar verbonden.
 Nu weet je precies waar het midden is.
Leg precies in het midden,
een rondje met een doorsnee van 10 cm. er op.
Teken de ronding op.
Daarna gaan we tussen de lijnen nog een lijn tekenen,
zodat  we 8 vakjes krijgen.
Snij de lijnen in vanaf 0.5 tot 9.5 cm. 
Rol deze op met bijvoorbeeld een potlood.
Prik nu een gaatje in de punt en zet de punt vast met een splitpen.

Versier de kaart zoals het voorbeeld of naar eigen smaak.

De tekst zomertijd heb ik gemaakt door letter uit te stansen.
 Door het  EasyConnect dubbelzijdig tape 
 te gebruiken worden het plakstickers.



Aan deze kant heb ik een label uit gestanst. 
De binnenkant op wit getekend en uitgeknipt.
Het rondje om het gaatje heb ik ook uit gestanst
 met EasyConnect dubbelzijdig tape.


Vakantie tijd is een stempel van Marianne design .
Deze gestempeld op een banner en daarna gemat op wit.


Om deze creatie heb ik een banner gemaakt.
Deze heb ik gerild op 8-8.5-22.5 en 23cm.
 Vouw de rillijn van 8.5 en 22.5 en daarna leg je de banner om de kaart.
Nu kun je de andere rillijnen vouwen.
Plak hem aan de bovenkant op elkaar,
 want hier komt het design papier en het plaatje op.

De mal Van Marianne design LR 0813 uitgesneden, 
daarna door de machine gehaald om te embossen.
 Ingekleurd met vintage foto inkt.
Het plaatje er pas onder geknipt en toen op de banner geplakt.

Wat vond je van deze creatie?
Ga jij meedoen om een zomerse kaart te maken?

Wij verloten een schop tegoed van € 10.00

Dit zijn de regels:
Jouw creatie mag niet voor 1-07-2023 zijn geplaats op internet.
Gebruik 2 artikelen die in onze (web) winkel te koop zijn.
Je mag meedoen met 2 creaties.

Jouw creatie kun je hier onder bij inlinkz plaatsen,
 of op Facebook in het album van de maand juli.

Hier zie je mijn live van deze kaart!


Hartelijk dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Dit zijn de gebruikte artikelen.







 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: