Challenge Juli Maak een zomerse kaart

 Welkom bij de reminder voor Hobbyshop Veldmaat.

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de lopende challenge.
De challenge is maak een zomerse kaart.

Het design papier van Studio Light leent zich hier heel goed voor.

Hieronder zien jullie mijn kaart.


De kaart heb ik gemaakt met CraftEmotions donker kraft.
En het design papier is van Studio Light Sunflower.
Hoe vrolijker wil je het hebben.


Ook is er van Sunflower een boekje met allemaal plaatjes.
Ik heb er een aantal gebruikt en er een tafereel mee gemaakt.


Wat ook leuk is om te gebruiken is deze filmrol.
Je kunt er zo super leuk een tekst achter plakken.


Rechts boven aan heb ik een bijtje geplakt.
Dit is een mal van CraftEmotions.
Eerst doe je inkt op de mal en dan gaat de mal met papier door de machine.
Op deze manier is het papier direct gesneden maar ook met inkt bewerkt.


Aan de rechterkant heb ik een kleine envelop geplakt met tekst.


En bloemen met prachtige kleuren dat maakt de kaart ook zomers.


En ik weet niet of jullie het gezien hebben op de kaart?
Maar ik ben gek op labels en ook op deze kaart heb ik een label verwerkt.
Deze zien jullie hier.
Met een zonnebloem en tekst erop.

Doen jullie mee met onze challenge?
Ik ben heel benieuwd welke kaart jij gaat maken.
Jij kunt je creatie hieronder kwijt in dit bericht.
Maar je mag hem ook in onze facebook groep plaatsen.
Voor facebook klik HIER!

Heel veel succes met onze challenge.
Groetjes van Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zien jullie de artikelen die gebruikt heb bij deze kaart.
Klik op het plaatje en je komt direct bij het juiste artikel in de webwinkel.








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten