Mannenkaart

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze mannenkaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Clang en Dirt van Craft O Clock.
Hierbij heb ik beide papersets gecombineerd.
De kaart heeft extra diepte gekregen door een lijst op de kaart te maken en door de kaart zelf naar binnen te vouwen. Zo zijn er drie niveaus ontstaan.

 

Met de bijpassende knipfiguren is de kaart versiert.

 

Ook heb ik de "Tekst Signs" stans van Craft Emotions gebruikt om de pijl te maken.
Met de stempelset "Tekst Proost" van Craft Emotions heb ik hierop "Proost" gestempeld.


Ook deze stempeltekst komt uit die stempelset.


Van de kaart heb ik een dubbele kaart gemaakt.


Deze kaart is aan de binnenkant ook versiert met knipfiguren.


Aan de linkerzijde heb ik ook weer een tekst gebruikt uit de bovengenoemde stempelset.


Rechts heb ik nog wat ruimte vrijgelaten om een felicitatie te schrijven aan de jarige.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
  

  






 
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten