Nieuw DT PAKKET EN INDRUK VAN ONZE DESIGNTEAM DAG

 Afgelopen zondag was het zover.

We hadden onze jaarlijkse teamdag voor hobbyshop Veldmaat.
We waren ruim op tijd aanwezig, dus na een lekkere kop thee gingen we lunchen.
Daarna had Rikie de Mönnink een geweldig tof project bedacht.
Ik ga die vandaag afmaken en dan zal ik zeker showen.
We mogen dan ook altijd ons pakket uitzoeken voor de maand daarop, dus dat is ook ontzettend leuk om te doen
.Ook geven we elkaar een klein cadeautje,(ik had een doosje gemaakt met lekkernijen erin,maar ben vergeten een foto te maken .........) die ik zal laten zien in de foto's en ook de geweldige aankopen die ik heb gedaan .
Maar het is ook zo leuk om in de winkel te lopen en je eigen kaarten daar te zien.
Aan het einde van de dag, werden we bij Anneke Anneke zelf uitgenodigd voor een overheerlijke BBQ.
Dit was echt een topdag!!
We zijn zo'n leuk team bij elkaar, ben daar echt blij mee!!!
De eerste foto is van mijn pakket voor volgende maand ,de rest spreekt voor zich!!
Iedereen nog een fijne dag, groetjes Francis XXX
DIT WAS MIJN GEWELDIGE DT PAKKET
GEZELLIG AAN DE LUNCH MET ELKAAR


DIT WAREN MIJN AANKOPEN

DEZE MOOI CADEAUTJES HEB IK GEKREGEN
EN HIER WAT ER IN ZAT, LEUK ALLEMAAL HE !!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten