Challenge Juli Maak een zomerse kaart

Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie een reminder te geven voor de lopende challenge in de groep.
Maak een zomerse kaart, en hoe je dat invult is aan jezelf!
Ik heb een plannerpagina/tag gemaakt met het mooie papier Sunny love van Lemon Craft.
Dit papier is zo ontzettend mooi, dat je eigenlijk niet eens heel veel erbij hoeft te doen.
Ik vond de parels en het kantje er al heel mooi bijstaan!!
Gaan jullie ook meedoen?
Bij voldoende deelname wordt er een mooie prijs gegeven aan de winnaar!
We hopen dat jullie lekker mee gaan doen!!!
Maar dan nu eerst even mijn tag/plannerpagina in zomers thema, tot de volgende keer weer, fijne dag en groetjes Francis



Ik zal het mooie papier voor jullie linken, klik erop en je komt in de shop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten