Samen Creatief #39

 Hoi allemaal,

Afgelopen dinsdag heb ik Samen Creatief#39 gegeven.


De kaart van dinsdag heb ik afgemaakt met verschillende knipfiguren.

 

Ook in de doosjes heb ik knipfiguren verwerkt.

 

Aan de binnenkant heb ik nog enkele vlinders geplakt en dan is de kaart alweer klaar.
Het papier is zo mooi, dat het eigenlijk niet zo heel veel nodig heeft!


De zijkanten van de doosjes heb ik gelaten zoals ze waren.


En dan is dit mijn kaart.


Wil jij deze kaart ook maken?

Hier vind je beide filmpjes en het boodschappenlijstje voor de Samen Creatief#39.
Jou creatie kun je hier op Facebook of hier op het blog inleveren.
Je maakt dan kans op een shoptegoed van 10 euro!
Je hebt twee weken de tijd om de Samen Creatief te maken.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Het pakketje is helaas uitverkocht, maar het prachtige papier kun je hier wel vinden:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten