Shakerkaart strandthema

Hallo allemaal,

Toen ik het Sunny Love dessinpapier van LemonCraft in mijn DTpakket zag wist ik dat ik daar een shakerkaart mee wilde maken.

Voor de basis heb ik azuurblauw linnenkarton en kraft krijtwit gebruikt. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.215) gebruikt. Achter de opening heb ik transparant sheet geplakt met foamtape zodat de kaart wat meer diepte krijgt.


De bloemen en vlinder komen uit de extra set Forever Blue van Craft O'Clock. Vond de kleuren zo mooi bij het dessinpapier passen.



Voor het schudmateriaal heb ik een stanzenset van CraftEmotions gebruikt. Deze zijn mooi klein zodat ze prima als shakermateriaal gebruikt kunnen worden.

Hier zien jullie hoe de shaker in elkaar zit. Aan de achterkant van de kaart heb ik nog een keer de basiskaart uitgesneden en op een paar centimeter vanaf  de bovenkant gerild en alleen bovenaan vastgeplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  





  
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten