Taartkarretje

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit taartkarretje zien.


Hierbij heb ik gewerkt met de Dutch Doobadoo mallen "groentekraam" en "cake".


Ik heb twee keer, gespiegeld, het groentekarretje gemaakt. Hierop heb ik twee palen gemaakt en daarop ligt het dakje dat ik aan elkaar heb gemaakt.


De kraam is versiert met het designpapier Sugar & Spice van Piatek.


Op de kraam staat de taart. Deze heb ik ook twee keer, gespiegeld, gemaakt.


Voor de kraam ligt deze Panda. Deze komt uit de stempelset Koala & Panda van Craft Emotions.


Ook deze schattige cakejes heb ik met die stempelset gemaakt.



Tussen het karretje heb ik een laadje verstopt om iets lekkers in te doen.


Dit schattige poesje komt tevoorschijn als de lade geopend wordt.
Deze is gestempeld met de stempelset Kitty And Paws.


Het laadje opent met een hendeltje van een snoepje.


Bovenin de kraam hangt deze Koala, eveneens uit de stempelset Koala en Panda.



En dan is dit mijn creatie.

 Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten