Challenge Maart 2023: Gebruik Tulpen op je kaart

 Goedemorgen.

Vandaag begint de challenge van de maand Maart 2023.
De opdracht luid: gebruik tulpen op jouw creatie.

Voor deze opdracht heb ik een voorjaars creatie gemaakt.

Het design papier komt uit een serie van craft lab.


Als basic heb ik de Mal van CraftEmotions gebruikt.
De labels links komen van de basismal.



Het plaatje is van Marianne design wat ik nog had liggen.
De banner is van Marianne Design en de letters zijn van CraftEmotions.


Op de onderkant heb ik de tulpenmal uit gestanst in groen 
en daarna in cyclaam.
De cyclaam tulpen op het groene geplakt, zo krijg je een mooie rand.

Heb ik jou kunnen inspireren om mee te doen?
Dan alvast veel succes met het maken van deze creatie.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.


Onze spelregels zijn:
Je mag 2 verschillende creaties inleveren.
Op jouw creatie moeten minimaal 2 producten 
zijn gebruikt die bij ons in de (web) winkel te koop zijn.
Zijn er meer dan 10 creaties ingeleverd dan
verloten wij een shop tegoed van € 10.00 
Jouw creatie mag niet voor 1 Maart 2023 zijn gepost op internet.


Ga jij deze maand meedoen?
Klik op de inlinkz onderaan dit bericht
want hier kun jij jouw creatie plaatsen.
Het kan ook op Facebook in het album van de challenge Maart 2023.


Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt.


    


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. mooie kaart voor een leuke uitdaging. Tulpen horen er bij in het voorjaar! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment. En tulpen inderdaad laat de warmte maar komen :)

      Verwijderen