Super Bedankt Topper

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.

Ik heb gewerkt met de stans "Marianne Design Craftable mini slimline Vierkanten CR1617".
Deze heb ik twee keer gestanst en door elkaar heen gevlochten.


Hier achter heb ik een dubbel kaart gemaakt, zodat de kaart kan staan.

In het midden heb ik vlindertjes geplakt uit het designpapier dat ik heb gebruikt, namelijk Beautiful Day van Scrapboys.



De zijkanten heb ik nog een stukje verlengd met aan beide kanten een halve klok.


Voor de tekst heb ik de stempelset "Tekst bedankt NL GB" van Craft Emotions gebruikt.


En dan is dit mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  

  






 

   

1 opmerking: