Groetjes Knorretje

Hallo allemaal,

Dutch Doobadoo heeft een leuke build up mal om zelf een varkentje te maken.
Ik heb het varkentje staand gemaakt waardoor het best groot is. Daarom heb ik er een slimlinekaart van gemaakt. Maar je kunt het varkentje ook zittend maken. Wat je zelf leuk vindt.

Voor de basis heb zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Scrapboys (Beautiful day).


Omdat ik het papier en varkentje eruit wilde laten springen heb ik als decoratie alleen een tekst gebruikt. Deze is van Marianne Design. Je kunt alleen de tekst gebruiken, maar ik heb ook de schaduwrand er achter gedaan.

Het varkentje heb ik uit zilvergrijs en babyroze linnenkarton geknipt. Alle randjes heb ik beïnkt met Distress inkt Gathered Twigs om wat meer diepte te krijgen. De neus heb ik verhoogd opgeplakt met foamtape. De ogen, mond en neusgaten heb ik er op getekend met alcoholmarkers.

Van Joy!Crafts is een mooie ronde doilymal, maar die kun je ook op een andere manier gebruiken. Ik heb hem in stukjes geknips en aan de zijkant geplakt voor net een extra afwerking.
Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  



  

 

2 opmerkingen: