Plannerpagina

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze plannerpagina's zien. 
Hierbij heb ik gewerkt met het nieuwe merk bij Hobbyshop Veldmaat: Masterpiece Design.


Ik heb gewerkt met het designpapier Indian Summer.
Dit keer heb ik verschillende roze tinten gebruikt.


Op de linkerpagina heb ik een basisvel met blokjes gebruikt.


Onderin heb ik met de stansset Basic #1 van Masterpiece design een kleine pocket gemaakt met ruimte voor twee labels. 


Op beide labels heb ik een natuurfoto verwerkt.


Bovenin heb ik vlaggetjes gemaakt, eveneens met de stansset.


Ook de tekst Memories en het leuke takje heb ik gestanst uit het designpapier met de stansset Basic #1.


Ook de honingraden zijn met deze stans gestanst.
Ik heb ze uit de achtergrond gestanst en er designpapier achter geplakt.
Met een andere stans uit de set heb ik de randjes gemaakt.


In de rechterpagina komen enkele onderdelen terug van de linkerkant om ze zo bij elkaar te laten aansluiten. 


Rechts zie je ook de vlaggetjes en de honingraden.


Verder heb ik ook hier het mooie takje gebruikt.


Deze pocket daarentegen is wel nieuw, maar komt uit dezelfde stansset.
Door hierin een labeltje te doen met een foto, kon ik zo nog een extra foto in de pagina's verwerken.


En dan zijn dit mijn plannerpagina's.
Alle andere kleine versiersels, zoals de tandwielen en de muzieknoten komen eveneens uit deze stansset.

Benieuwd naar meer creaties met dit nieuwe merk?
Vorige week liet ik ook al een pagina zien klik hier om deze te bekijken.

 Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 









1 opmerking: