Challenge Maart 2023: Gebruik tulpen op je kaart

 Goedemorgen

Vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien voor de challenge.
De challenge deze maand is gebruik tulpen op je kaart.


Hierboven mijn slimline kaart.
Het design papier is van Maja Design.
De slimline mal die ik gebruikt heb is van Marianne Design.


Boven aan Van Harte.
Deze mooi mal van Marianne Design heeft gelijk een mal met een achtergrond erbij.


Hier zie je de tulpen van dichtbij.
Deze tulpen zijn van CraftEmotions.
Eerst doe je inkt op de mal, daarna leg je het papier erop.
En draai je het geheel door de machine.
Op deze manier krijgt je papier bij het snijden gelijk een kleurtje.
Super handig!


En CraftEmotions heeft ook mallen met potten.
Daar kun je de bloemen opzetten.
Heb ik je kunnen inspireren om mee te doen met onze challenge?
Je kunt tot eind van de maand mee doen.
De kaart kun je hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep in het juiste album.
Ik ben heel benieuwd hoe jou tulpen kaart eruit ziet.

Groetjes van Riky Winkelhuis.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.


You are invited to the Inlinkz link party!

1 opmerking: