Samen Creatief #35

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag mijn kaart zien, die ik afgelopen dinsdag in de Samen Creatief#35 heb gemaakt.
Hier kun je het filmpje terugkijken.

Als je de Samen Creatief#35 zelf hebt gemaakt kun je die hier inleveren.
Bij tenminste 10 deelnemers maak je dan kans op een leuke prijs.

Ik heb gewerkt met het designpapier Have Fun van Piatek uit het pakketje.
Het pakketje is hier nog beschikbaar.


Ik heb de voorkant versiert met de figuurtjes uit het zakje emphemera.


De tekst komt uit het designpapier.


Wanneer de vakjes uit elkaar schuiven komt de tekst "No bad days" tevoorschijn.


Binnenin de kaart heb ik ook gebruik gemaakt van de tekstkaartjes en de emphemera.



De achterkant van de kaart heb ik gelaten zoals deze was.


En dan is dit mijn kaart.
Ik ben erg benieuw naar jullie creaties.

 Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten