Challenge Maart 2023: Gebruik Tulpen op je kaart

 Goedemorgen., het is mijn beurt om jullie een reminder te geven voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat 

Het thema dit keer is gebruik een tulp op je kaart.

Ik vind het een superleuk thema..

Ik heb een stans gebruikt van Studio light en iets anders gestanst omdat ik de tulp in het midden wilde hebben.

Als papier heb ik het vrolijke papier gebruikt van Piatek, hello spring.

Daar staan al tulpen op, dus dat was helemaal makkelijk!

Als jullie mee willen doen , plaats dan je foto in het challenge album op de facebook pagina van HobbyShop Veldmaat . 

Bij voldoende inzendingen wordt er een prijs verloot!

Dus doe lekker mee , zou ik zeggen!

Ik zal na mijn foto's voor jullie linken wat ik heb gebruikt.

Succes met maken en tot de volgende keer weer, groetjes Francis 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten