Challenge Maart 2023: Gebruik tulpen op je kaart

 Goedemorgen 

Vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien voor de challenge.
De challenge voor deze maand is: gebruik tulpen op je kaart.


Dit is mijn kaart geworden.
Het design papier is van Maja Design.
De mal die ik hier bij gebruikt heb is van Studio Light.
Zo gaaf dat de tulpen er gelijk bij uitgesneden worden.


Hier zie je de tulpen dichterbij.
Door het design papier aan de achterkant krijgen de bloemen gelijk kleur.


In het midden een tekst van Marianne Design.



Naast de tekst heb ik vlinders gestempeld.
Vlinders kunnen altijd overal bij.


Hier zie je de tulpen aan de binnenkant van de kaart.
Doe jij mee met onze challenge?
Je hebt nog tot eind van deze maand.
Een paar dagen nog maar dat komt vast goed.
Je kunt hieronder jou creatie inleveren.
Maar je kunt jou creatie ook in onze facebook groep zetten, in het juiste album.

Ik ben heel benieuwd hoe jou tulpen kaart eruit gaat zien.

Met creatieve groetjes 
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: