Time Obsession

  Hoi allemaal,

Met het designpapier Time Obsession van Craft&You heb ik deze plannerpagina gemaakt.

De basis is gemaakt met planner Essentials nr. 348 van StudioLight. Mijn designpapier was in de maat 15 cm bij 15 cm. Dit past niet in deze mal. Ik heb er daarom voor gekozen om een grote pocket in mijn pagina te maken, door twee stukken het designpapier gescheurd over elkaar op te plakken. 

In deze pocket heb ik een label gestopt.
Dit label is gemaakt met StudioLight Essentials nr. 122.


Op het label heb ik een stempel van Craft Emotions gebruikt.

Bij de plannerstans zit ook een stans voor een kleine pocket.
Deze heb ik op de grote pocket geplakt. 


In dit pocket zitten kleine lijsten. Gemaakt met een stans van Craft Emotions.


De tekst hierop is gestempeld met dezelfde stempelset van Craft Emotions.


De pagina is afgewerkt met re-inforcers.



En dan is dit mijn pagina.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.










  






1 opmerking: