Baby Tasje

Vandaag op onze blog een creatie van mij.
En deze keer heb ik een tasje gemaakt.
Dit met het nieuwe craftstencil van Marianne Design.
PS8120 


Het design papier is van Craft OClock.
Hello Little Girl.
Van dit design papier hebben wij ook de jongens lijn.


Dus je zou het tasje kunnen maken voor een jongen of een meisje.
Klein cadeautje erin.
En je hebt een super leuke verrassing.
De naam van de kleine kan er ook nog op.


Links boven in heb ik een trosje bloemen gemaakt.
Dit komt uit de extra's to cut.
Ik ben er even heerlijk voor gaan zitten en ben gaan knippen.
Muziekje op de achtergrond, kop thee erbij.
Heerlijk toch!!


Hier zien jullie het tasje nog een keer.
Alle artikelen waar ik mee gewerkt heb staan hieronder.
Dank je wel voor het lezen van mijn blogbericht.

Creatieve groetjes van Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







1 opmerking: