Say Yes

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Sweet Memories van Craft&You. 
De basis is gemaakt met de Spinnet mal van Dutch Doobadoo.


In het midden van deze mal zit een gat. Hierin heb ik een label gehangen. Hiervoor het ik de stempelset Wedding van Craft Emotions gebruikt. Ook de teksten komen uit deze stempelset.


Het label hangt met een dun touwtje los in dit gat.


De kaart is verder ook versiert met de Orchidee stans van Craft Emotions. Deze stans is zo gemaakt dat je deze kunt be-inkten voordat je deze stanst. Wanneer je deze daarna stanst krijg je een orchidee met twee kleuren.


Verder heb ik twee vogeltjes gestempeld en ingekleurd.
Ook deze stempel komt uit de stempelset van Craft Emotions.

 

Verder is de kaart versiert met knipfiguren uit het paperpad en de stempeltjes uit de stempelset.


Hier nog een bovenaanzicht van de kaart.



En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.














   



 

1 opmerking: