Snoepzak.

Hallo beste lezers van dit blogbericht.

Vorige week kwamen de nieuwe producten binnen van Marianne design.
De snoepzak trok toch wel mijn aandacht.

De kleuren zijn zo vrolijk van het designpapier
Rainbow van Marianne design.



Na wat brainstormen, kwam Anneke op het idee
dat een snoepzak wel iets is om te geven 
bij de avondvierdaagse die straks weer plaatsvind.


De banner is van Marianne design.
De tekst is een oudje van Marianne design.

De tekenmal heb ik 2x getekend en uitgeknipt.

Aan de bovenkant heb ik een blister gemaakt.
Zo krijg ik wat meer ruimte voor de snoepjes.



 Verder heb ik tussen de onder en de bovenkant een spie gemaakt.
 Deze spie is hoog 11 cm en breed 8 cm.
Je rilt hem op 1-2-3-4-5-6-7 cm.
Vouw heb als berg en dal.
Aan de onderkant heb ik met de lijmpistool de rillijnen vastgeplakt.


 Deze plak je zoveel mogelijk op de rand van de beide delen.



Aan de onderkant heb ik gewerkt met de elementen uit het blokje 
Scrap boys pop up pad Celebrations.

Dit was het voor vandaag.
Hartelijk dank voor het leen van dit bericht.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op Facebook te vinden onder Crea Rikie,


                                    



                    
                                             









 

1 opmerking: