Shoppingbag

 Hallo iedereen, ik mocht weer een kaartje maken voor de Hobbyshop Veldmaat 

Met alle leuke stansen en stempels die uit zijn gekomen van Marianne Design , moest ik natuurlijk aan de slag

Het papier heet dan ook Fabulous , de naam zegt al genoeg !!.

Wat word ik  vrolijk van van zulk papier !

Ik heb van een Stencil van Marleen gebruikt, daar zelf een tussenstuk tussen geplaatst en daar een echt tasje van gemaakt.

Je kan daar van alles bij bedenken, cadeaukaart erin doen ,lekkere bonbons, snoepjes , thee, wat jij leuk vind! 

Maar diegene die het krijgt, zal dit super vinden.

Onder mijn foto's zal ik de de foto's plaatsen met de desbetreffende linken , zodat je gelijk in de webshop komt bij dat product .

Hoop dat jullie het leuk vinden en geinspireerd worden om ook zo'n leuk tasje te maken !

Groetjes en tot de volgende keer,Francis 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten