Just married

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een trouwkaart laten zien.Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.781) gebruikt. Deze heb ik uit babyroze linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Craft&You (Sweet Memories). Zo mooi zacht van kleur dit papier. In het midden heb ik een hart geplakt. Dit is ook gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.113). Zo is de kaart net iets meer aangekleed.


CraftEmotions heeft een mooie stanzenset voor trouwkaarten. Hier komt deze tekst uit.
En deze harten.

Ook is er van CraftEmotions een set met orchideestansjes. Ik heb hier alleen de bloemen gebruikt. Deze heb ik na het stanzen en embossen bewerkt met wat VersaMagic in de kleur Pink Petunia. Daarna heb ik ze wat verhoogd met verschillende diktes foamtape opgeplakt.

De afdrukjes zijn ook van CraftEmotions. Deze heb ik gestempeld op het colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met alcoholmarkers.





Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

craftyou sweet memories small paper pad 6x6 36 vel cpbsm15 0322 craftemotions die just married card 5x10cm carla creaties 0321 115633/0169)CraftEmotions Die - Romantic Orchid

 

craftemotions clearstamps a6 just married eng carla creaties   dutch doobadoo card art a4 stepper label 470713781   versa magic inktkussen dew drop pink petunia gd000075

 

1 opmerking: