Schoppen.

 Goedemorgen hobbyist.

Deze creatie mag ik vandaag laten zien.
De basis is wit cardstock.


Het designpapier is van Marianne design de PK9175.
Dit lag nog op mijn werkblad 
en was toch heel geschikt voor deze creatie.
Het stencil is van studiolight Essentials nummer 342


De hoogte van dit stencil is 15 cm.
Verder heb ik veel gebruikt gemaakt van het blokje
Scrap Boys Pop up met elementen. 


De labels die je tegenkomt zijn van het stencil 
Studiolight Essentials SL-ES-CD104


De tekst van Harte is van Marianne Design
LR0750


De auto en de fiets komen uit mijn rommelbak.




De plaatjes van de dames komen van een knipvel.

Creaties maken voor jonge dames vind toch best wel wat lastig.
Met deze ben ik wel tevreden.

Dank voor het lezen van dit bericht en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.







2 opmerkingen: