Sweet Childhood

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het papier Sweet Childhood van Scrapboys.

Misschien ken je het nog wel van de basisschool: Vlechten.
Ik vond het altijd geweldig! Dit was mijn inspiratie voor deze kaart.
Ik ben begonnen met 6 stroken en heb deze in elkaar gevlochten.


Het leek toen al bijna op een hekje en dus heb ik de bovenkant een beetje rond gemaakt.
Daarna heb ik het geheel met het designpapier beplakt. 

 

Tussen het hekje heb ik de knipfiguurtjes geplakt. 


Tussen het hek heb ik ook nog gras gemaakt.
Dit is gemaakt met een stempel van Craft Emotions.
Deze heb ik vervolgens ingekleurd.


Ook de vlinderstempels van Craft Emotions heb ik gebruikt. Deze heb ik beide ook ingekleurd.



Met een clear stamp van StudioLight heb ik de tekst gestempeld.


Tot slot heb ik de kaart een standaardje gegeven.


En dan is dit mijn creatie.
Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 











 




1 opmerking: