reminder samen creatief # 25

Hallo Beste blogbezoeker, vind het fijn dat je langs komt.

Deze keer mocht ik de samen creatief # 25 verzorgen.
Elke keer probeer ik iets te maken wat nog niet op internet staat.

Dinsdag 10 mei was ik live op facebook met deze planner pagina.


De basis is kraft cardstock 
en het designpapier is van Maja, Tropical Garden.

De voorkant heb ik versierd met een bloemenplaatje uit het design papier.
De tekst 115633/3510 en de vlinder 115633/3403 zijn nieuw.
Deze stencils beïnkt je en daarna ga je ze stansen.
Het levert een mooi resultaat op.


Als de label er uit is heb ik op de achterkant 
de tekst van 130501/1823 gestempeld.


de vogel op de label vind ik zo mooi 
dat ik deze niet verder heb versierd.


Vond het heel spannend om deze samen creatief te geven,
was lang geleden dat ik dit had gedaan.

Jullie kunnen jullie creaties nog inleveren tot dinsdag avond 24.00 uur.
Daarna vind de loterij plaats voor een shop tegoed van € 10.00 

Hier nog het boodschappenlijstje.


Hartelijke dan voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te vinden onder Crea Rikie.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten