Choose to be happy

Goedemorgen,

Choose to be happy, heb een planner pagina gemaakt met een zeer vrolijke uitstraling.


Design papier van Scrapboys. En de basis de planner van Craft Emotions.


Vlindertje uitgeknipt uit het knipvel, beetje opgeruwd en een meeldraadje als voelsprieten erop.
Je ziet ook gelijk dat ik op de achtergrond heb getekend, dit heb ik gedaan met de vlindermal van Dutch Doobadoo.


Hier de ruitjesmal van Marianne Design.


Mooi emmertje vol met wilde bloemen.



Een bloem van Craft Emotions uitgedraaid ipv geknipt.


Hier zie je de vlinder heel goed.


Relax & Smile, deze stempels zijn van Craft Emotions.
De vakjes zijn uit verschillende plannerset van Craft Emotions.


Lieve labeltjes.




En ik besloot ook maar de achterzijde te maken, want het papier is zo mooi dat ik deze niet kon laten liggen en ook wilde gebruiken.


Vaasje van Marianne Design van vellum.

Een extra zonnebloem uitgeknipt, voor een wat mooier effect.


Be you tiful, ook deze komt uit dezelfde stempelset.
En vond hem leuk om het zo weer te geven in deze banners.
Aan de uiteindjes drupje zwarte Nuvo drops gedaan.



Deze bloemen zijn ook van Marianne Design, en deze kleur gegeven met distress inkt, fossilized amber en peeled paint.
Je ziet dat ik op de achtergrond wat gestempeld heb, dit heb ik gedaan met een stukje wat ik overhad van de ruitjesmal van Marianne Design.



Het papier is echt erg mooi, je krijgt alweer zin in het goede weer.

Vele groetjes,

Elly DT

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.











 

3 opmerkingen: