Valentijns gift.

 Valentijnsdag is bij ons een bijzondere dag.

Dat is de dag dat mijn man zijn liefde verklaarde aan mij met een kaart in 1997 en een jaar later op vrijdag 13 februari zijn wij getrouwd.

Ik ga jullie verder de details besparen maar toen ik deze leuke stempels van CraftEmotions Love Puns 2 zag in mijn DT pakket moest ik er gewoon wat mee maken.

Iets kleins, iets simpels maar zeker zo leuk.


De peertjes zijn mijn favoriet maar ik wordt wel heel vrolijk van de bij, ik heb ze ingekleurd met mijn Zig Clean Colors stiften.
De basis circle heb ik gestanst met de Spelbinders Lacey Circle, deze vouw je dubbel en je hebt de top van je gift bag.
Voor nu heb ik een ronde circle gebruikt voor mijn stempel uit te stansen maar het had ook een hart, ovaal etc kunnen zijn, net wat jij leuk vind.


Tegenwoordig is Valentijnsdag heel commercieel geworden met grote cadeaus etc maar als je dit geeft aan je favoriete persoon, dat zegt toch al genoeg.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Spelbinders lacey circle
Zig Clean Colors
Dew drop inkt rood, geel en groen.
Doorzichtig kaarten zakjes
Valentijnsnoep uit de supermarkt.


2 opmerkingen:

  1. Geweldig deze creatie, en je zou zoiets maar krijgen, wordt je spontaan vrolijk of beter van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bianca wat heb je mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen